Upravljanje IT storitev

Upravljanje IT storitev

Učinkovito upravljanje informacijskih storitev obsega integracijo ljudi, procesov in tehnologij v dobro zasnovan sistem, ki temelji na najboljših praksah procesov v IT-ju (ITIL). Po nekaterih ocenah je namreč v 80 odstotkih primerov nenačrtovan izpad sistema povezan s težavami z ljudmi in procesi.

V podjetju FMC vam lahko pomagamo opredeliti osnove kot na primer:

  • Opredelitev IT storitev.
  • Izdelava kataloga storitev.
  • Ocena trenutnega stanja in organiziranosti.
  • Zasnova ključnih procesov.
  • Priprava internih in/ali eksternih SLA.
  • In podobno.

Ob tem IT storitve podpremo tudi z ustreznimi rešitvami, kjer sodelujemo s podjetjem Microsoft in vam lahko ponudimo načrtovanje in uvedbo rešitve Microsoft Service Manager. Če je vaše okolje osnovano na Microsoftovih tehnologijah, je Microsoft Service Manager odlična izbira, saj zagotavlja preprosto integracijo z naslednjimi Microsoftovimi sistemi: AD, Configuration Manager, Operations Manager, Virtual Machine Manager, ter seveda Orchestrator in Exchange. V takem okolju, z uporabo Orchestratorja za avtomatizacijo postopkov ter edinstvenega pristopa pri pripravi poročil in uporabi OLAP konce predstavlja zelo zanimivo rešitev

Druga možnost pa je rešitev RcG Assist, ki jo ponudimo tudi v obliki storitve v oblaku. Gre za preprosto, vendar sodobno in prilagodljivo rešitev, ki skozi množico referenc dokazuje svojo uporabnost in poslovne koristi. Rešitev RcG Assist uporabljamo tudi sami za podporo upravljanju lastnih storitev.